Croatia osiguranje kao lider u osiguranju uvijek je bio naš prvi izbor

Burtuqaali Concept Store već sedam godina svojim kupcima nudi kultne brendove i ručno izrađenu odjeću, obuću, naočale, nakit i torbe iz 15 zemalja svijeta, a u svibnju su otvorili i svoju prvu trgovinu u Hrvatskoj, u centru Zagreba. Imaju već trgovinu u Sarajevu, nedavno su je otvorili i u Beogradu, a u planu je i širenje trgovina na obali.

Iako su mali tim, već su se uspješno pozicionirali u regiji, a kako bi osigurali mirno širenje posla i posvetili se klijentima, odabrali su pouzdanog partnera - Croatia osiguranje.

 "Od neposrednog rada s velikim kompanijama zadnjih 15 godina svjesni smo što je osiguranje i koliko je važno imati kvalitetnog osiguravatelja. Croatia osiguranje kao lider u osiguranju uvijek je bio naš prvi izbor. Osim liderske pozicije, kako smo osobe od tradicije, uvijek biramo domaće, a kvalitetno, jer je to ključ opstanka", kaže Domagoj Vrdoljak, suvlasnik i direktor Burtuqaalija.

 Osim izazova s kojima se danas susreću i ostali poduzetnici pa tako i mali, ali dinamični tim Burtuqaalija, najveći izazov im je impresionirati svoje kupce.

U Croatiji su u sigurnim rukama 

"Naša priča je malo drugačija. Želimo stalno donositi nove i drugačije brendove koji ne prate samo trendove, već su prije svega kvalitetni i prihvatljive cijene te nosivi od jutra do večeri za svakoga. Drugi izazov u današnjem vremenu je naći kvalitetne članove tima", nastavlja Domagoj. 

Dodaje da im je vrlo važno da njihov tim funkcionira i da su svi zadovoljni. 

"Kad imate ljude koji vole doći na posao onda ćete imati i zadovoljne kupce. Uvijek smo tu za svoje zaposlene, to nam je važnije od poslovnih rezultata jer je nemoguće opstati ako stalno mijenjate članove tima. Samo kontinuiran rad na izgradnji dobrih odnosa unutar tima vodi uspješnom poslovanju. Osobno, kroz godine rada u svojim tvrtkama i za druge, kao zaposlenik i kao poslodavac trudio sam se biti tu za svoje ljude, da se nikad ne osjećaju manje vrijednima već jednakima meni i znam da sam uspio. Za svoje klijente trudimo se biti uvijek na raspolaganju i na društvenim mrežama, tako da nam je brzi odgovor na njihove upite jedan od najvažnijih koraka u komunikaciji. Danas su ljubaznost i brzina ključni, a nažalost ne tako česti“, ističe Domagoj. 

I naravno, kvalitetno osiguranje, jer bez sigurnosti nema stabilnog poslovanja. Za Burtuqaali nije bilo dileme oko toga da su u Croatiji u sigurnim rukama. 

"Redovito ukazujem svima oko sebe na potrebu osiguranja i čini mi se da su sve generacije postale svjesne da bez kvalitetne police osiguranja nema smisla graditi ni poslove ni nekretnine", zaključuje Domagoj.


Trgovac ste? Istražite ponudu za svoje poslovanje.