Aktualne informacije o poslovanju tijekom pandemije COVID-19
Saznajte više

Pritužbe

Pritužba je izjava nezadovoljstva upućena Društvu za osiguranje, a odnosi se na pružanje usluga osiguranja odnosno izvršenja obveza iz ugovora o osiguranju.

Pritužba može biti podnesena zbog:

  • Postupanja Društva odnosno osobe koja za Društvo obavlja poslove zastupanja u osiguranju
  • Odluke Društva u vezi s ugovorom o osiguranju ili izvršenjem ugovora o osiguranju
  • Postupanja Društva u vezi s rješavanjem zahtjeva iz ugovora o osiguranju

Dostava pritužbe:

  • Elektroničkom poštom na prituzbe@crosig.hr
  • Na adresu Vatroslava Jagića 33, 10000 Zagreb
  • Osobno u poslovnici Društva uz popunjenu Izjavu nezadovoljstva

Pritužba treba sadržavati:

  • Ime, prezime i adresu podnositelja pritužbe koji je fizička osoba ili njegovog zakonskog zastupnika, odnosno tvrtku, sjedište i ime i prezime odgovorne osobe podnositelja pritužbe koji je pravna osoba
  • Razloge pritužbe i zahtjeve podnositelja pritužbe
  • Dokaze kojima se potvrđuju navodi iz pritužbe kada ih je moguće priložiti, a može sadržavati i isprave koje nisu bile razmatrane u postupku u kojem je donesena odluka zbog koje se pritužba podnosi kao i prijedloge za izvođenje dokaza
  • Datum podnošenja pritužbe i potpis podnositelja pritužbe odnosno osobe koja ga zastupa
  • Punomoć za zastupanje, kada je pritužba podnesena po punomoćniku
  • Na Vašu pritužbu odgovorit ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka pritužbe, a iznimno, kada se odgovor ne može dati unutar roka, obavijestit ćemo Vas i naznačiti kada će istraga vjerojatno biti dovršena i kada će biti odgovoreno na pritužbu