Kako privući više kupaca u trgovinu?
Neovisno jeste li tek otvorili trgovinu ili imate već uhodan posao, privlačenje dodatnih kupaca uvijek je u fokusu trgovaca. Uz zadržavanje postojećih, naravno. Svaka trgovina, da bi rasla, treba kupce, a da biste uspjeli u toj poslovnoj namjeri, donosimo vam nekoliko savjeta kako kupce privući da uđu baš u vašu trgovinu.
1. Tko je moj idealni klijent?
Svaka roba ima kupca, a da bi vaša roba imala svog, utvrdite tko je vaš idealni kupac. Jesu li to majke s djecom, muškarci, mladi, stariji? Svom potrošaču prilagodite svoju trgovinu, izlog, ulaz, raspored unutar trgovine. Ako su vaši kupci roditelji s djecom, pobrinite se da imate ulaz prilagođen dječjim kolicima. Ako su vaša publika mladi, izdvojite se dizajnom izloga. Tako se već na prvi pogled, pametno biranim detaljima, izdvajate od konkurencije.
2. Dostupnost i aktivnost na društvenim mrežama
Društvene mreže danas su vodeći kanal komunikacije. Platforme poput Instagrama, Facebooka i Linkedln-a trebaju biti aktivne, pristupačne i bogate sadržajem koji će zainteresirati potencijalne nove klijente, pokazati vašu ponudu i kako se ona uklapa u životni stil vaših kupaca, ali otkriti i vašu poslovnu filozofiju.
3. Prilagodite akcije svojim kupcima
Svaki kupac voli 1+1 gratis ili neku sličnu akcijsku ponudu, koja dolazi baš u vrijeme kad mu to najviše treba. Budite kreativni u svojim akcijama – i nazivom i ponudom, pa primjerice u studenom organizirajte „Last Christmas“ akciju sa sniženjima prošlogodišnjeg božićnog asortimana ili u rujnu, mjesecu s najviše beba, popuste s dječjom odjećom, pelenama i sličnim potrepštinama.
4. Komunikacija kao ključ prodaje
Vjerojatno ste i sami barem jednom šetali tržnicom i odlučili kupiti robu kod prodavača koji vas je širokim osmijehom pozdravio uz duhovitu dosjetku. Iako nije imao objektivno najbolje voće i povrće, zbog simpatičnosti ste kupili od njega. A koliko ste tek puta kupili sladoled kod onog ugostitelja koji žonglira s kuglicama samo zato jer je zabavan, ne i jer ima najbolji sladoled. Komunikacija, neposrednost i širok osmijeh privući će kupce da uđu baš u vašu trgovinu.
Trgovac ste? Istražite ponudu za svoje poslovanje.