Kako se istaknuti među ostalim iznajmljivačima?

Zahvaljujući online platformama za iznajmljivanje, tržište iznajmljivača pokriva i do šest milijuna oglasa svakoga dana, s više od četiri milijuna domaćina. Kako biste baš vi bili poželjni iznajmljivač koji može birati koga želi u svom smještaju, donosimo vam nekoliko savjeta pomoću kojih se možete istaknuti od konkurencije.

 

1. Budite ugodni oku već na prvi pogled

Prvi dojam iznimno je važan pa vodite računa da vaš smještaj doista izgleda poželjno, kao prostor u kojem netko doista želi provesti svoj odmor, čak i ako je cijena koju tražite viša. Posložite prostor, dajte mu osjećaj doma uz fotografije poput iz nekadašnjih kataloga, fotografirajte na danjem svjetlu i postavite fotografije prostora iz nekoliko kutova. Ako je vaš apartman poseban po svom jedinstvenom pogledu, velikom bazenu ili šarmantnom balkonu, svakako to istaknite kako bi vam dolazili gosti koje će baš takvi detalji oduševiti.

 

2. Budite jasni u davanju informacija

Jasno istaknite prostorije i veličinu, blizinu turističkih atrakcija, prometnu povezanost. Jasno navedite ako ne želite svoj prostor iznajmljivati za lude zabave, kućne ljubimce, pušačima i sl. Navedite i svoje prednosti, npr. dizalo, ulaz prilagođen kolicima, besplatni parking ili besplatnu popodnevnu kavu. Nemojte biti niti odviše detaljni, vodite se onime što bi vama bilo važno da birate smještaj.

 

3. Budite ažurni u komunikaciji s gostima

Vi najbolje poznajete svoj smještaj i svoj grad, pa budite na raspolaganju gostima koji imaju pitanja o kasnijoj prijavi ili odjavi, mjestu za parking, pomoćnim ležajima… Postavite i predloške za najčešće postavljena pitanja kako biste smanjili broj poruka s istim pitanjem.

 

4.  Pokažite da ste ozbiljan igrač

Neka vaš profil bude potpun i prenosi vaš duh. Jasno istaknite i plaćanje pologa u slučaju štete, čime pokazujete da brinete o smještaju, ali i o izboru gostiju koji vam dolaze. Ako govorite više stranih jezika, istaknite koji su to i možda dobijete gosta baš zato što govorite njegovim materinjim jezikom.


Vlasnik ste turističkog smještaja? Istražite ponudu za svoje poslovanje.