Kako se ponudom izdvojiti od konkurencije?

Želite biti ono 'it mjesto' o kojemu se priča, mjesto na koje ljudi dolaze jer ga svi objavljuju na svojim društvenim mrežama i ostavljaju odlične recenzije? Uz nekoliko jednostavnih i besplatnih koraka, sada i vi to možete postati!

 

Specijalizirajte se za određenu publiku

Moderne generacije više nego ranije cijene personalizirani pristup i uslugu prilagođenu baš njihovim potrebama. Bez obzira je li riječ o punkerima, rockerima, šminkerima ili gospođama, odredite svoju željenu publiku i svoju ponudu prilagodite upravo njoj. Kako se istaknuti? Ako želite privući studente – organizirajte brojne akcije u neočekivanim kombinacijama pod kreativnim imenom. Primjerice – kava i pelin za 10 kuna – jer mi znamo što vam daje krila prije ispita! Ako su vaša ciljana publika profinjeni gosti, ponudite im visoku kvalitetu hrane i ugođaja za visoku cijenu i bit će spremni vratiti vam se opet jer im pružate ekskluzivu. Na taj način osigurat ćete si vjerne goste i konstantnu potražnju.

 

Ponudite svojim gostima vrijednost više

Svaki gost voli vrijednost više, pa se često može čuti „Idemo tamo, daju besplatni kikiriki uz pivo i keksić uz čaj!“ To je vrijednost više koju svaki gost cijeni. Ovisno o vašem prihodu, pronađite što možete dati gostu besplatno, a što vaša konkurencija možda ne daje. Je li to fotografija kao uspomena na večeru, besplatne grickalice, sendvič, voće, kauguma uz jelo s lukom i šaljivu poruku poput „Neću vam držati svijeću poslije večere. Vaš luk“. Gosti pamte takve sitnice i uvijek vam se zbog njih rado vraćaju.

 

Ljubaznost kao imperativ

Djeluje smiješno da se ljubaznost u uslužnom sektoru uopće mora naglašavati, ali i dalje često slušamo kako su ugostitelji u Španjolskoj, Njemačkoj, Italiji ljubazniji nego domaći. Naravno da i vama možda nekad nije dobar dan i imate različite brige, ali pokušajte to sakriti od gostiju. Velik osmijeh, ljubaznost i dobra dosjetka osigurat će i veći „bakšiš“, a vi ćete biti upamćeni kao najljubazniji konobar ikad. Upravo će vaša ljubaznost mnogim današnjim mladencima, mladim roditeljima, ali i drugim gostima pomoći prevagnuti gdje otići na kavu ili ručak.

 

Kreativnim pristupom osigurajte stalne goste

Razmislite kako možete privući goste. Primjerice, ponudite im da prilikom plaćanja računa kažu svoju omiljenu pjesmu, a upravo ćete nju puštati tijekom narednih tjedan dana. Potaknite ih da dođu opet i zadrže se kod vas kako bi možda čuli upravo pjesmu koju su oni izabrali kao pjesmu koju moraju čuti svi ostali gosti. Tako svoje goste uključujete u svoju strategiju, dobivate povratnu informaciju, stalne goste i povećavate prodaju. Možete se poigrati bojom salveta, omiljenim cvijećem, grickalicom koju nudite kao vrijednost više, aperitivom, jelom po izboru gosta i sl. Budite kreativni!


Vlasnik ste ugostiteljskog objekta? Istražite ponudu za svoje poslovanje.