Savjeti kako impresionirati goste
Bez obzira dolaze li vam gosti koji ostaju jednu večer ili deset dana te jesu li to gosti na poslovnom putovanju ili turisti, vlasniku i osoblju svakog dobrog hotela ili apartmana je cilj da se gost osjeća dobro i da mu to mjesto ostane u dobrom sjećanju. Već i male sitnice čine razliku između dobrog i lošeg smještaja, a brojni travel blogeri koji često odsjedaju u različitim hotelima, vilama, apartmanima i ostalom turističkom smještaju iz svog su iskustva izvukli najbolje savjete kako možete impresionirati svoje goste i navesti ih da vam se vrate.
Oduševite goste prije nego što dođu
Netko je upravo rezervirao smještaj kod vas i već je sama rezervacija prilika da pokažete gostu da ste posebni. Komunicirajte s njim prije dolaska, raspitajte se o njegovim potrebama i navikama i pokažite mu da ste već preuzeli brigu o njemu. Ponudite mu informacije kako da što jednostavnije dođe do vas.
Osigurajte im dobrodošlicu koju će pamtiti
Važno je da se gosti dobro osjećaju već pri dolasku. Odmah će biti bolje raspoloženi i poboljšat će sliku cijelog iskustva boravka kod vas. Putovanje i traženje hotela zna biti stresno i vaš je posao da taj stres nestane čim uđu u vaš hotel. Ako vam najave da će doći ranije, osigurajte im raniji check-in ako možete. Ako stižu u vrijeme nekih praznika ili blagdana, bit će im drago da već na ulazu osjete toplu i blagdansku atmosferu. Ukoliko je primjerice božićno doba, ponudite im besplatnu čašu kuhanog vina. Olakšajte im boravak, a na tome će vam naročito biti zahvalni roditelji s djecom, pa pokušajte organizirati neke aktivnosti za djecu ili im preporučite gdje ih mogu odvesti da se zabave.
Ponudite im besplatne stvari
Ovisno o budžetu koji imate pokušajte povremeno neke usluge ponuditi bez naplate. Čak i jedna besplatna masaža će im puno značiti. Onima koji su na poslovnom putovanju osigurajte besplatni prostor u kojem mogu raditi, a ukoliko dodatno naplaćujete korištenje teniskih terena ili teretane, uvedite jedan dan u tjednu besplatan.
Vodite računa o gostima koji se vraćaju
Vjerojatno ćete s vremenom imati goste koji vam se stalno vraćaju i oni zaslužuju poseban tretman. Pošaljite im čestitku za Božić ili rođendan, povremeno im ponudite popust za vikend boravak, a ako preuređujete restoran ili sobe, ponudite im da budu među prvim gostima koji će vidjeti što ste napravili.
Čistoća i udobnost
Većina istraživanja je pokazala da je gostima svugdje gdje odsjedaju najvažnija čistoća. Sve gore navedeno pada u vodu ako smještaj nije čist i uredan. Ako vam prilike dozvoljavaju, uložite u malo bolje plahte, deke i udobne papuče te vodite brigu da svaki gost uvijek ima dovoljno ručnika svih veličina.
Vlasnik ste turističkog smještaja? Istražite ponudu za svoje poslovanje.