Pritužbe i prigovori zainteresiranih osoba
CROATIA osiguranje d.d. ima za cilj društveno odgovorno, zakonito poslovanje te njegovanje kvalitetnog poslovnog odnosa s klijentima. Posebnu pozornost poklanjamo komunikaciji s Vama te su nam mišljenja, primjedbe i upiti vrijedan izvor informacija i poticaj za stalno unapređenje odnosa s Vama.
Zainteresiranim osobama smatraju se:
- potrošači, odnosno svaka fizička osoba koja ima prava i obveze po ugovoru o osiguranju iz vrste osiguranja kako je propisano Zakonom o osiguranju te korisnik usluga distribucije osiguranja i/ili reosiguranja;
- pravna osoba koja ima prava i obveze po ugovoru o osiguranju iz vrste osiguranja kako je propisano Zakonom o osiguranju i koja je korisnik usluga distribucije osiguranja i/ili reosiguranja i distribucije osiguranja;
- stranka (svaka fizička osoba-potrošač ili pravna osoba koja odabire i ima namjeru izravno ili neizravno sklopiti ugovor o osiguranju s Društvom);
- predstavnik grupe potrošača odnosno udruge za zaštitu potrošača,
- imaju pravo podnijeti pritužbu Croatia osiguranju d.d. (Društvo) odnosno prigovor potrošača* u provedbi postupka posredovanja kod pružanja usluga kreditnog posredovanja te
- oštećenik u postupku rješavanja odštetnih zahtjeva iz izvan ugovorne odgovornosti za štetu, ima pravo podnijeti prigovor Društvu.
Pritužba je izjava nezadovoljstva upućena Društvu za osiguranje od strane zainteresirane osobe, a odnosi se na pružanje usluga osiguranja odnosno izvršenja obveza iz ugovora o osiguranju i može biti podnesena zbog:
- postupanja Društva odnosno osobe koja za Društvo obavlja poslove zastupanja u osiguranju;
- Odluke Društva u vezi s ugovorom o osiguranju ili izvršenjem ugovora o osiguranju;
- postupanja Društva u vezi s rješavanjem zahtjeva iz ugovora o osiguranju.
Prigovor je izjava nezadovoljstva oštećenika u postupku rješavanja odštetnih zahtjeva iz izvan ugovorne odgovornosti za štetu.
*Pod prigovorom potrošača u postupku kreditnog posredovanja podrazumijeva se pisani prigovor kako je propisan Zakonom o zaštiti potrošača.
Način podnošenja pritužbe/prigovora:
- Elektroničkom poštom na: prituzbe@crosig.hr
- Poštom na adresu: Vatroslava Jagića 33, 10000 Zagreb
- Pozivom na broj: 072 00 1884
- Telefaxom na broj: +385 1 6332 020
- Osobno u poslovnici Društva uz popunjenu Izjavu nezadovoljstva ili davanjem usmene izjave na zapisnik
- Putem aktivnih društvenih mreža Društva
- Popunjavanjem web forme ispod ovog teksta
Pritužba ili prigovor treba sadržavati:
- Ime, prezime i adresu podnositelja pritužbe koji je fizička osoba ili njegovog zakonskog zastupnika, odnosno tvrtku, sjedište i ime i prezime odgovorne osobe podnositelja pritužbe koji je pravna osoba;
- Razloge pritužbe i zahtjeve podnositelja pritužbe;
- Dokaze kojima se potvrđuju navodi iz pritužbe kada ih je moguće priložiti, a može sadržavati i isprave koje nisu bile razmatrane u postupku u kojem je donesena odluka zbog koje se pritužba podnosi kao i prijedloge za izvođenje dokaza;
- Datum podnošenja pritužbe i potpis podnositelja pritužbe odnosno osobe koja ga zastupa;
- Punomoć za zastupanje, kada je pritužba podnesena po punomoćniku.
Rok za odgovor na pritužbu/prigovor
- Na Vašu pritužbu/prigovor odgovorit ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka pritužbe/prigovora, a iznimno, kada se odgovor ne može dati unutar roka, obavijestit ćemo Vas i naznačiti kada će istraga vjerojatno biti dovršena i kada će biti odgovoreno na pritužbu/prigovor.
Ako zainteresirane osobe smatraju da Croatia osiguranje d.d. ne postupa u skladu sa svojim obvezama, mogu se obratiti dalje institucijama i tijelima koje navodimo u odgovoru na pritužbu/prigovor kao pravni lijek te pokušati mirno riješiti nastalu situaciju.
Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS)
Uredba (EU) br. 524/2013 od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova primjenjuje se na izvansudsko rješavanje sporova vezanih uz ugovorne obveze koje proizlaze iz ugovora o online prodaji ili uslugama između potrošača s prebivalištem u EU i trgovaca s poslovnim nastanom u EU, posredstvom subjekta za alternativno rješavanje sporova u skladu s člankom 20. stavkom 2. Direktive 2013/11/EU od 21. svibnja 2013. o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova, a što uključuje i korištenje platforme za ORS. Platformi za ORS možete pristupiti ovdje.